خط تولید در کارخانه لامپ
نوشته شده توسط : هدایت گستر

طبیعتاً نه تنها در کارخانه لامپ، بلکه در هر کارخانه ای، مهم ترین بخش، خط تولید است. با توجه به بررسی های انجام شده، خیلی کم پیش می آید که در خط تولید انواع لامپ در کارخانه، از نیروی انسانی زیادی کمک گرفته شود. چرا که اکر مراحل تولید لامپ و اتصال اجزا، به واسطه دستگاه های تخصصی و خاصی انجام می شود که بسیار هم دقیق هستند. تجهیزات و مواد اولیه در هر خط تولید کارخانه، با توجه به لامپ تولید شده، می توانند با یکدیگر متفاوت باشند.

به عنوان مثال برای تولید یک لامپ روشنایی کم مصرف در یک کارخانه، بخش های مختلف مانند ایستگاه های لحیم کاری، خط مونتاژ لامپ ال ای دی، چاپگر خمیر لحیم SMT، راننده پیچ، خط مونتاژ لامپ ۱۲ Meld، خط تولید صفحه SMT، خط لامپ ۱۲ LED میلی متر، خط برای اطمینان از کیفیت بالا، اجاق گاز با جریان هوای گرم، محوطه یکپارچه سازی، تجزیه و تحلیل روشنایی، دستگاه های پانچ اتوماتیک کلاه بزرگ لامپ با عملکرد تست، فیدرهای اضافه برای دستگاه انتخاب و مکان و دستگاه کامل تجهیزات LED وجود دارند که اکثر این بخش ها نیز تنها به یکی نیروی انسانی ناظر احتیاج دارند و معمولاً تمام اتوماتیک خواهند بود.

حالا همان طور که بارها در محتوا به این موضوع اشاره کردیم، هر کدام از این بخش ها و دستگاه ها با توجه به نوع لامپ تولید شده، می توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند و اصلاً به همین دلیل است که ترجیح کارخانه ها برای تولید لامپ، تمرکز بر روی یک نوع لامپ است.





:: برچسب‌ها: کارخانه لامپ ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: